Friday, January 30, 2009

tentang... penutup siri my?

Saya mulakan entri ini dengan ucapan selamat untuk semua yang membaca. Tak kisahlah tengah buat apa, ataupun atas apa-apa yang diusahakan. Semoga semuanya selamat.

Oh ya, kawan-kawan, terima kasih kerana menanti sambungan My Secret. Alhamdulillah, saya sudah selesai semua tugas akhir bagi karya Sayalah Puteri Raja! dan ye... novel dewasa saya. :P Ye, kawan-kawan, saya menulis novel cinta. Auch! Kalau kakak kawan-kawan, jiran kawan-kawan ataupun kenalan kawan-kawan suka baca novel cinta, silalah cuba baca karya saya tanpa segan silu. :) Err... maklumat lanjut sila dapatkan di sini!

Okey, kembali ke topik sebenar. Dengan gembiranya diumumkan, Aizam Aiman sedang bersemangat mahu menulis sambungan siri my. Ikut perancangan awal, siri ini akan ditamatkan dengan My Memory. Maksudnya novel keempat untuk siri ini adalah penutup kisah Adilah.

Tetapi, dalam hati ada rasa sedih nak berpisah dengan Adilah. (cewah! :P) Hmm...
Jadi saya sedang keliru. Patutkah kisah Adilah ditamatkan dalam My Memory? Ataupun saya tulis kisah lain dulu, selepas itu My Memory? Ataupun macam mana?

Jadi kawan-kawan yang baik hati, Aizam Aiman yang sedang keliru ini mermerlukan bantuan sebelum mula menyambung kisah Adilah. Apa kata survey?

14 comments:

ina :) said...

kak aizam said:


. Patutkah kisah Adilah ditamatkan dalam My Memory? Ataupun saya tulis kisah lain dulu, selepas itu My Memory? Ataupun macam mana?

Jadi kawan-kawan yang baik hati, Aizam Aiman yang sedang keliru ini mermerlukan bantuan sebelum mula menyambung kisah Adilah. Apa kata survey?









inah said:

jgnlah tamatkn siri my~
tolonglah~
siri my adalah novel pertama sy yg pernah saya beli!!!buatlah kisah lain dulu, baru buat my memory...
buat my friends ker... ape ker...
suka hati kak aizam la...
tp, jgnlah buat my memory dahh..
sy sgt suke siri MY~
kak aizam the best novelis...

wassalam...

yg mengharap,
inah

munirah :) said...

sye rasa tak patut la ditamatkan.
ataupun macam ni..
kalau peminat minta sambungan, akak buat la.
kalo diorang diam aje, x minta apa2sambungan, akak pun buat la penutup nye...
ok tak idea sye yg entah apa2 tu?
:D

ina :) said...

kak aizam jgnlah tamatkn lagi siri my~

plisss,,,..

anis_angel said...

plis..pliss..pliss..pliss.pliss.pliss...plis..pliss...pliss...pliss.plisss..plisss....please.................................................1000000000000000000000000x

please jgn laa tmtkn siri my..
sye sker sngt bku nie plissss...
tlg laa syer merayu...jgn laa abes kn siri my dlu...
sye suke sngt22222 siri my nie..
bleh di kate kn stiap mlm sye bce brulg2 kli sbb terlampau bes...
pliss..jgn laa abes kn siri my..
buat laa citer lain dulu...pliss......

ikhlas dari 'DIE HARD FAN UTK SIRI MY'

anis_angel said...

tp...
kalo jd smbgn nyer lebihkan cerita pasal adilah dgn hakim boleh??
they look cute together...hope dpt prtmbgkn rncngn sye nie..

honey_:p said...

HAH???
please..please..please...10000000000000000000x
jgn laa abes kn siri my...
akk nk tau x..
sebenarnya sya ni x minat membaca tau..!kalo nk baca pon pinjam dari kwn saya...satu hari tu kawan sya bagi sya pinjam buku 'my angel'..
lps saya baca buku my angel sya trus meminta rakan saya supaya membelikan buku 'my angel' untuk sya..dan smpi skrg 3 buah buku siri my yg sya beli mseh ade lgi..dan stiap mlm sya akan membaca buku itu untuk stiap mlm tnpa rasa jemu atau bosan..lps sya baca msti saya akn terfikir betapa bngga nya saya jika dpt mnjadi mcm Aizam Aiman...sngt beruntung..dan untuk pengetahuan kak Aizam..buku siri MY adalah buku pts one yg prtama saya beli..saya hanya ada 3 buah buku sahaja terbitan PTS ONE dan ketiga-tiga buah buku bertuah itu adalah buku MY ANGEL,MY HERO dan MY SECRET..hanya 3 buah buku ini sahaja yg menjadi koleksi saya dari dulu smpi sekarang dari tahun 2007 smpai skrg 2009..sya hanya ada buku siri my sahaja..jadi saya berharap sngt tlglh jgn tamatkan siri my..jika siri my tamat,x dpt laa nk tmbh koleksi buku sya kerana sya x mnat nk baca buku lain selain drp siri my...dan nmpknya saya x dapat laa berangan-angan mcm adilah lagi...
pliss jgn tamatkan...

assalamualaikum..ikhlas dari saya...hanieza

ina :) said...

kalau kak aizam kembalikan watak reza best jugak~

sbb, hakim dah ade org lain.

hehehe

Aizam Aiman@Leeya Myra said...

Salam semua, terima kasih atas komen dan cadangan. Sangat dihargai dan akan dipertimbangkan. :)

hanis aqilah said...

Salam ,

Buku My Angel adalah buku pertama yang Hanis dapat dari ibu.
So , tentang pertanyaan tentang kisah siri MY , this is the answers:

Hanis rasa , mungkin akak boleh tamatkan dengan My Memory tu.Yes , akak mesti sedih nak berpisah dengan cerita-cerita Adilah.Tetapi , biarlah dia membesar dan terus bahagia.

Novel dewasa akak kan ? Hehe .. terpulanglah pada akak.

Always Support You ,
Hanis Aqilah

Naiqi LonelyIceMint said...

xyah lah tamat kan siri my...nk sgt tgk adilah ngan hakim kahwin..huhhhu...mcm x bes je klo habis bler adilah kemalangan...biarlah ending dye diorang kahwin ...huhhhuhuhu...plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz kak.......saye dapat bayangkan crite ngan watak crite siri nie..huhhuh

Anonymous said...

salam
PLIS! PLIS! PLIS! jangan tamatkan siri My, plis!! best tau cite-cite tu... sedih gak nak pisah dari adilah.. hehehe nak tau dak.. kwn bff saya nama dia adilah gak my real name is Reena. bak topic dulu, saya pohon supaya JANGAN TAMATKAN SIRI MY!!

Anonymous said...

ah lupa nak bagitau kat akak.. i wish(cehh!ayat budak budak!)that izham dan hakim berebut nak pikat hati adilah!! dan pemenangnya ialah izham! kalau tak amik cadagan mengarut saya pun tak palah walaupun sedih...:( sebagai ending tapi lambat lagi lagi lapun nak ending

Secret said...

My Memory dah keluar ape yg akan jadi pade Adilah.adilah hilang ingatankah..?

Secret said...
This comment has been removed by the author.