Thursday, December 17, 2009

Hadiah Untuk Si Dia....

Salam semua.
Minta maaf sebab sangat lambat buat pengumuman ini. Saya tidak ada idea mahu tulis bagaimana.

Okey, pengumuman penting buat pemilik blog wawawannabe.blogspot.com
Sila tinggalkan nama dan alamat surat-menyurat di entri ini mahupun di chatbox mahupun di e-mel saya. Mengapa? Sebab saya tiba-tiba rasa mahu berikan buku Sayalah Putera Mahkota! kepada saudai. Mengapa? Saja, suka-suka. :P

Oh, kepada yang lain, jangan terasa hati okey. Saya ada tiga lagi buku Sayalah Putera Mahkota yang mahu diberikan kepada yang bertuah (eh, bertuah ke? :P)

Jadi, siapa cepat dia dapat. Bagaimana caranya? Tiga yang terawal memberi jawapan yang betul dengan meninggalkan komen pada entri ini adalah pemenang.

Soalannya:
1. Berikan nama dua watak baru yang muncul dalam SPM yang tiada dalam SPR.
2. Apakah nama sebenar Munir bin Isa dan apa hubungan dia dengan Adam?
3. Siapakah sebenarnya Adam?

Tip: Jawapan ada dalam entri terdahulu mahupun dalam novel SPR. Selamat menjawab! Lalalala~

Harapnya ada yang sudi jawab ye. :)

18 comments:

Farahani (: said...

Salam kak,
Sya nak jawab :) Hehe. Tpi taktau la betul ke salah.
Sebab sya tengok dalam novel SPR dengan entri akak yg lepas.
Bolehkan? :D



Jawapan satu,
Tengku Muiz
Tengku Mira

Jawapan dua,
Naqib
Hubungan dia dengan Adam ialah seperti adik dan abang :D

Jawapan ketiga,
Seorang Putera Makhota atau adik kembar kepada Zara.

Adilah Nur said...
This comment has been removed by the author.
pRiNcEsS yAnIe said...

Salam Kak,

1. Berikan nama dua watak baru yang muncul dalam SPM yang tiada dalam SPR.

Jawapan : Tengku Muiz, Tengku Mira

2. Apakah nama sebenar Munir bin Isa dan apa hubungan dia dengan Adam?

Jawapan : 1)Naqib bin Anuar
2)Naqib bin Anuar adalah
pengawal keselamatan Adam

3. Siapakah sebenarnya Adam?

Jawapan : Adam ialah seorang Putera
Mahkota daripada negara Armani
dan juga adik kembar kepada
Zara

Ini jawapan saya.. Harap betul lah ye.. hehe

Adilah Nur said...
This comment has been removed by the author.
Adilah Nur said...

Salam Akak Aizam,
Saya tertarik..Saya ingin mencuba

Jawapannya:

1.Tengku Muiz dan Tengku Mira

2.Naqib Bin Anuar
Pengawal Keselamatan Adam.

3.Adam merupakan seorang Putera
Mahkota dan merupakan adik kembar
kepada Zara.

:)

wawa said...

ehhh , blog saye tuhh ! haha . thanks kak aizam aiman :D

bangge nieh ! haha .

nie details saye (:

name - hazwani che omar .
alamat - no 3 , jln riang satu 25/117A , Taman Sri Muda 40400 , Shah Alam .

ok , tu je kan ? kalau nk detail lain , just inform kt blog saye eh . btw . thanks again (:

edy tulis... said...

Jawapan...

Tengku Muiz
Tengku Mira

Naqib Anuar
Pengawal keselamatan

Putera Mahkota daripada negara Armani dan adik kembar Zara

ain said...

salam kak aizam
jawapan saya ialah
1-Tengku Muiz dan Tengku Mira
2-Panglima Naqib bin Anuar dan merupakan pengawal keselamatan Adam
3-Seorang Putera di negara Armani dan adik kepada Zara

Aizam Aiman@Leeya Myra said...

Salam.

Alamak, ramailah pula yang jawab. Errkkk... serba salah, tetapi saya perlu adil ok.

Farahani, maaf jawapan awak kurang tepat untuk soalan no 2. Naqib bin Anuar adalah pengawal keselamatan Adam. Cuba lagi lain ok!

yAnIe, Adilah & Edy, tahniah! Tinggalkan nama penuh, alamat dan nombor telefon sekiranya ada. Saya akan pos buku dalam tempoh seminggu.

Ain, minta maaf ye. Sudah ada 3 pemenang terlebih awal. Lain kali, cuba lagi ok! :)

pRiNcEsS yAnIe said...

Salam kak,

Wah, saya menang.. Alhamdullilah...

Saya bagi nama, alamat dan no telefon di email akak ye.. (aizamaiman@gmail.com)

:D

edy tulis... said...

Ahmad Ibrahim Bin Abdul Razak
170 Jalan Cekal 10,
Taman Sri Lambak,
86000 Kluang,
Johor Darul Takzim.
077891518

#Edy sebagai nama samaran

Adilah Nur said...
This comment has been removed by the author.
Adilah Nur said...

Adilah Nur Bt. Ariffin
Pt 642,
Lorong Beringin 5,
Kampung Tersusun Batu 7 Lekir,
32020 Sitiawan Perak.
056791219

amandaluvQQ said...

cherry cherry boom boom i ♥ SPR and SPM so damn mucd xD .

Adilah Nur said...

terima kasih ye kak.
saya dah terima buku SPM pagi tadi.
thank you so much.
:)

Blog HAZIQAH3939 said...
This comment has been removed by the author.
Wawa_Najwa said...

Salam akak,
WAwa dah abis baca buku SPM(macam periksa spm je,jgn marah!)BEST!!!
10/10 stars

Alyssa said...

Saya nak Jawab bole? :P

1st) Tengku Mira dan Tengku Muiz..

2nd)Naqib.. Hubungan naqib dan adam adalah seperti saudara atau arah daging sendiri..

3rd)Adik Zara dan Keturunan Zara..

=)