Wednesday, April 7, 2010

tentang... sedang dicetak!

Pesta buku sudah berakhir! Cuti sekolah pun sudah berakhir. Kini, semua orang sibuk dengan rutin masing-masing. Yang bekerja, yang belajar, yang err.... menganggur!

Okey, saya tidak mahu membebel, saya cuma mahu berkongsi rasa teruja saya. My Memory sekarang dalam peringkat cetakan. Insya-Allah sebulan dari sekarang akan berada di kedai buku.

Nanti, kawan-kawan beli dan baca ye. Ahaks! Tak malu betul saya. :P


Mempersembahkan....







Semoga buku ini menjadi koleksi peribadi yang disukai. :)

p/s: Doakan saya. Saya sedang berusaha memaksa diri menulis Adilah Cik Serba Tahu. Huhu....

9 comments:

Ilmar Imia said...

Saya pasti beli! :)

JaCK said...

cover buku ni akan sy hafal~~
nmpak je kt kdai, tros bli tnpa ckp byk.. hu3

Aizam Aiman@Leeya Myra said...

Ilmar dan Jack,
Terima kasih daun keladi :)

Ikin said...

Nanti kalau ikin jumpa kat popular,pasti ikin akan beli!

Hehe

ina :) said...

waa.
nak beli.
semoga dlm buku ni,
adilah jadi bijak.
hehe

-dEaR hAzRiQ- said...

Cantiknya... mesti isi dia best.. nak beli larh

Mu'az Azmi said...

dah bce dah buku nih...
ending die walau dpt diagak dkt2 nk ujong citer tu, tp ttap rse sdih ble bcenye..hu3 :(
& citer ADILA SERBA TAHU lak rse cam saspen je & byk suprise.. hope kuar cpt cket ye??

isayu said...

sy peminat setia siri my . suka sgt . ska wtk adilah . kuat berangan . hehe :)

Anonymous said...

i love reading ur writing soooooo much..:)it was fun . fresh unfortunately,i'm still cant read my secret yet.i try my best to find the book but failured.hopefully,i manage to find that book !:)