Wednesday, February 25, 2009

Tentang... hadiah untuk kawan

Saya mulakan entri hari ini dengan doa semoga kawan-kawan tidak benci saya. Hehehe. Ye, berdebar-debar pula, takut ada yang tidak suka dengan hadiah yang saya maksudkan.

Sebenarnya, puas saya berfikir, hadiah bagaimana hendak beri. Saya ini tak kaya, nak beri hadiah yang grand tidak mampu. Saya mahu beri sesuatu yang bermakna tetapi tidak ada idea. Jadi, saya pun bertanya pada Ain Maisarah, bolehkah saya beri hadiah seperti dia beri? Katanya dia tak kisah. Terima kasih kepada Ain Maisarah yang baik hati. :)
Jadi, kawan-kawan, kalau Ain Maisarah menamakan ia Novel Comel, saya pula menamakan ia sebagai Petit Novel. Petit adalah bahasa Perancis yang bermaksud kecil. Kakak saya yang cadangkan nama ini.
Maka dengan bangganya diumumkan, apabila kawan-kawan membeli terus daripada saya, maka kawan-kawan akan menerima Petit Novel yang bertajuk Sayalah Bodyguard PM!(32 muka surat) dan rantai telefon bimbit (handphone keychain - yang biasa2 sahaja ye. rasanya kawan-kawan ada yang lebih cantik :P).

Di bawah adalah gambar kulit Petit Novel. Maaf, gambar handphone chain tak ada. Harap kawan-kawan suka dengan hadiah ini. :)

2 comments:

Anonymous said...

Besh...besh...

ina :) said...

owh!
chaiyok kak aizam!pasti ramai org beli